freakshow

Verkar som om landets alla freaks kom med planen från madrid och från kanarieöarna ikväll. Stod i ankomsthallen med en skylt med min kunds namn och väntade när något som aldrig hänt förut inträffade, en person kommer fram till mig och säger "kör du till *****?" "Var det du som hade beställt?" Svarar jag "Nej, vi har inte beställt, vi vill åka till *****." "Ja då får du gå ut och ta en taxi ur kön" "Men kör inte du taxi?" "Jo, jag kör taxi, men jag är bokad och väntar på min kund."  Denna konversation utspelade sig under fem minuters tid med tre olika sällskap. Ganska häftigt då jag aldrig råkat ut för ens en sådan konversation tidigare under fyra år i branschen. Och det var inte ens fullmåne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0