Carlsberg till räddning.

Som somliga av mina läsare vet så bojkottar jag Coca-Cola nu under OS, jag har en burk
köpt före OS kvar att klara mig på tills OS är över. Orsaken till bojkott är att Coca-Cola sponsrar OS.
Detta representerar ett visst problem för mig då jag normalt sett är storkonsument av Coca-Cola.
I torsdags så kände jag att det var lite tungt, men när jag var inne på Ica Maxi här i uppsala för att se om det fanns någon rimlig ersättning att dricka under bojkotten så fann jag att de sålde flak med Trocadero för 79kr plus pant och allvarligt talat, Trocadero är den enda läsk som för storkonsumtion på allvar kan ge Coca-Cola en match.

Kommentarer
Postat av: Mamma



Dtackars dig, du borde som du vet in på avvänjning.



Kram



2008-08-20 @ 11:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0