Har inte så mycket att säga, men...

Hade en riktigt trevlig dag igår. Fick besök av storasyster och svågern igår, från hundramil bort. De hade med sig far och styvmor från Hofors och jag bjöd dem och lillasyster på lunch här hemma i ettan, Fläskkotletter, potatis och sås, så det var väl inget särskilt, men trevligt var det i alla fall. De blev kvar i stan hela dagen och for hem efter att vi fikat hemma hos lillasyster på kvällen. Trevligt att umgås med familjemedlemmar man inte träffar så ofta.
När de farit hem och jag varit förbi kära mor och skottat gården så ringde en kompis och ville ha med mig ut på Max eller så, men då det var kvar ett par fläskkotletter och lite potatis från lunchen så svängde jag förbi hemma hos honom och släpade med honom hem för att göra slut på resterna, snacka och se första avsnittet av den hittills rätt trevliga serien Terminator - The sarah connor chronicles. Allt som allt en trevlig dag, produktiv dessutom då jag tvangs städa lägenheten innan gästerna kom och till och med hann med att tvätta.
Nu dags för dusch, frukost och jobb.

Lev väl och kom ihåg:
Den förberedde överlever.

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Det låter väldigt trevligt! Vad kul att få träffa nära släktingar som bor så långt borta. Det är så sällan jag träffar min bror och hans familj.
Kram!

2008-02-03 @ 15:35:56
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0