Ganska typisk första lediga dag efter jobbveckan.

Jag jobbar ju ett så kallat tre, tre, tre schema sedan ett tag tillbaka, tre dagar dag, tre dagar natt och tre dagar ledigt, det är lite lätt värdelöst i min mening, men jag har lovat chefen att ge det en chans och eftersom jag har en bra chef så ger jag det en chans.
Nåväl, efter tre nattpass så ska man ju växla om till att klara att gå upp på morgonen, något jag håller på med nu, lägger ifrån mig datorn och släcker lampan så fort jag har skrivit färdigt här.
Dagen idag började med väckarklocka vid elva, sedan slapppa framför datorn, sen ringde en kompis som köpt ny bil igår och ville demonstrera den, så det blev en sväng upp på motorvägen i Audi A4 2,4 Avant -98, proper och prydflig enägarbil med ganska låga mil, men trång och en Audi. Sen ville lillasyster ha lite hjälp så det blev till att skjutsa runt henne (med hennes egen bil som jag lånat några dagar) ett tag innan hon skjutsade hem mig. väl hemma blev det Dollhouse, Pupl fiction, Planet Terror (riktigt skojig splatterfilm som verkligen kan rekommmenderas) och två avsnitt av hemligan TV-serien, samtidigt som jag spelade Civ 4 på stationärdatorn och käkade Sjömansbiff från åloppe ekomat. Livet är ganska skönt ibland.

Kommentarer
Postat av: Mamma



Men hälsa på sjuka Maja kunde du inte, trots tillgång till bil

2009-12-11 @ 03:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0