Stolt.

För två år och lite drygt en halvtimme sedan startade jag ett internetforum för survivalister i Sverige, detta då något sådant inte fanns, det fanns inte ens någon blogg eller annan hemsida om survivalism, man kunde hitta någon enstaka diskussionstråd i forum som Flashback, utsidan eller SoldF, men det var allt.
Min förhoppning då var att få ett tiotal medlemmar på forumet så att man hade någon eller några likasinnade att utbyta tankar och erfarenheter med. Jag kunde inte i min vildaste fantasi tänka mig att jag idag skulle stå som administratör av ett forum med 194 medlemmar, drygt 4 inlägg per dag räknat sedan forumets start, ca fyrtio av medlemmarna inloggade någon gång varje dygn och över 3000 inlägg totalt. Jg kunde inte heller drömma om  den sakkunskap och kamratskap som står att finna på forumet idag.
Som grundare och administratör av Swedishsurvivalist.egetforum.se är jag både stolt och lite ödmjuk när jag idag ser hur långt vi kommit sedan starten.

Kommentarer
Postat av: Garm



Bra gjort så alla övriga fick ett ställe att mötas på, hoppas det går lika bra med "vapenlobbyn"

2009-01-20 @ 23:24:58
Postat av: PoloPrinsen

Keep up the good work!!! /PP

2009-05-01 @ 10:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0