Sisådär, flyttad och klar, för tillfället.

Nu har jag flyttat ut ifrån den bostad jag haft i två år och nio månader. Den var ju dessvärre på andrahandskontrakt, men jag trivdes riktigt bra där.
Idag bor mina prylar i ett förråd på shurgard, förutom dator, vapenskåp och kläder som jag har med mig i den studentlägenhet jag hyr fram till terminsstarten.
Sökandet efter ny bostad fortsätter och jag förnyar härmed erbjudandet om hittelön på 1000 kronor för en lägenhet eller uthyrningsdel på andrahandskontrakt i bobar del av Uppsala och 2000 kronor för ett förstahandskontrakt i bobar del av Uppsala (jag kan inte bo i Gottsunda, stenhagen, sävja, gränby eller nyby/löten).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0