Hård höst.

Jag har ju som sagt börjat plugga, naturvetenskapligt basår. Bredvid heltidsstudierna har jag jobbat 158 timmar i Oktober och tagit upp pistolskyttet igen. Jag är trött för det mesta, men det är en väldigt kul höst. I år har jag köpt mina två första gevär, jag har köpt en systemkamera, jag har köpt en motorcykel och kört över tusen mil, jag har fått min Commodore besiktigad och i trafik igen, jag har som sagt börjat plugga och jag har tagit upp pistolskyttet och skjutit två av de tre guldserier som krävs för att få pistollicens. Det har varit ett galet år, jag har redan i början av november efter att ha gått ner i arbetstid för att plugga sedan slutet på augusti kört in mer pengar än många många taxiförare gör på ett helt år och mer än jag någonsin kört in på ett år. Och trots att jag är trött för det mesta så älskar jag mitt liv i år. Jag ha gjort så många saker som jag skjutit upp eller trott att jag inte skulle komma att göra och det är så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0