The Martian

Gick på bio ikväll, såg the Martian i 3D och lyckades välta ut en tredjedels skål popcorn över mitt sällskap. Skojig, men inte särskilt djup, film med det förutsägbara budskapet "ge aldrig upp". Ska du bara se en film i år så hoppas jag att du redan har sett Terminator, Genisys. Ska du bara se två filmer i år så hoppas jag att du ser fram emot Star Wars episod 7 lika mycket som jag gör. Men ska du se fem filmer i år så antar jag att du också gillade Minions och ser fram emot nya bond rullen och dessutom kan jag då rekommendera att du ser the Martian.
Men en liten fundering, vore det inte läge för USA att låsa in Matt Damon i någon skrubb någonstans så att de inte behöver rädda honom för enorma insatser i pengar och människoliv hela tiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0