20080914

Jag driver ju som en del av er vet ett par internetforum, det större av dem Swedishsurvivalist.egetforum.se har börjat lyfta på riktigt på sista tiden, det är riktigt trevligt och känns som en bekräftelse på att jag inte bara är en konstig kuf.
Mitt andra Forum däremot, vapenlobbyn.egetforum.se för fortfarande en tynande tillvaro, men det är kanske inte så konstigt med tanke på att det rör ett tämligen kontroversiellt ämne som de flesta som stöder det är rädda för att visa att de tar ställning för. Å andra sidan hade Swedish Survivalist inte lyft ännu när det varit i drift lika länge som vapenlobbyn, så det finns nog inga skäl att förtvivla.

Jag var på Fyrtioårsfest/kräftskiva igår, Riktigt trevligt att komma ut och en i det närmaste perfekt blandning av goda vänner och nya ansikten för att hålla samtalet igång. Jag fick bland annat veta att det ges bra Sci-fi kurser vid halmstads högskola.

Slutligen en till rapport om Min Rekord, den har ännu inte fått nytt hjullager för sådant stod inte att finna genom de vanliga kanalerna, Opeldelar i Kungsgården stod däremot villigt till tjänst och ett hjullager ligger nu och väntar på lokala spel och tobaksbutiken för uthämtning mot postförskott. Jag hämtar det imorgon och hoppas på att min husmek står till tjänst med montering.

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Då får du flytta till Halmstad då ;-)



Grisarna och de flesta andra djuren vill jag mest ha för skojs skull, men jag inser ju att det är oreallistiskt. Men hönor vill jag gärna ha!

2008-10-08 @ 13:09:12
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0