Nu har jag försummat bloggen igen.

Över två veckor sedan jag skrev sedan och så blir det nästan ingenting idag heller.

Jag är ju som alla vet en drömmare. De senaste dagarna har jag gått och drömt om en båt som gör det rimligt att ge sig ut på långresor, en Diesel Duck. Se länken här nedan, om man köper dem från kina får man en fantastisk världsomseglande båt för från ca 3,2 miljoner kronor. De är tydligen klassade för all sjöfart, såvitt jag kan förstå även nordatlanten vintertid och södra oceanen. och körs på ca en liter diesel per distansminut om man inte har för bråttom (och särskilt bråttom kan man inte ha med skrovformen i fråga).


http://dieselducks.com/index.html

Kommentarer
Postat av: Garm



Jo det märks att du försimmar bloggen.



Nu är det tvåveckor sedan du konstaterade detta faktum.

2009-09-14 @ 10:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0