lite smått på kvällen.

För två och en halv timme sedan traskade jag iväg och köpte en fotogenlampa för 220kr efter att ha ringt på en annons på blocket. Det blev en till synes äldre bordslampa i väldigt trevligt skick, glasdetaljerna var som nya och metallen charmigt ärgad, jag fick dessutom en liter lampolja med på köpet. nu står den på ett bord och lyser upp i rummet. Tillsammans med min Vevradio så kommer den att göra framtida strömavbrott betydligt trevligare.

nyss inköpt fotogenlampa 090615


Sen så vill jag berätta att imorgonkväll (tisdag) efter nyheterna klockan sex så är det P3-kultur på P3, där så har de bland annat intervjuat en av medlemmarna på Swedish Survivalist i någn slags katastroftema som de tydligen ska ha.
Jag kommer att lyssna, gör det du också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0