Nästan lite för mycket.

Var ledig en vecka i början på Juni, före det var det några dagar runt jul. Jobbar fyra kvällar i veckan, går i skolan fem dagar i veckan. huvet bara snurrar, men jag upplever inte att jag har råd att vara eldig från arbetet och CSN är faktiskt praktiskt taget ren ondska så man vill inte binda upp sig med mer studielån till dem. Kan ingen införa medborgarlön här i landet så man alltid har en grundtrygghet att falla tillbaka på när man känner att man nästan tagit sig vatten över huvudet?
Nej, nu ska jag ut och jobba till klockan tre, sedan ska jag vara på skjutbanan vid ekebyboda klockan tio imorgon förmiddag och på kemilabb 08,15 på måndag morgon.

Kommentarer
Postat av: Peter

Jo! Enhet vill införa medborgarlön. kolla på www.enhet.se

2010-09-18 @ 23:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0