Ett starkt dygn.

De senaste tjugofyra timmarna har jag hunnit med det mesta av en ganska seg arbetsdag, slutade på 303 kronor i timmen, jag har varit på påsknattsmässa i Domkyrkan, brutit fastan på McDonalds och funnit att deras 1955-Burgare är riktigt schysst. Fått några timmars sömn, Mumsat Brunch i form av Bacon och stekt ägg, kört några mil motorcykel på landsbygden utanför uppsala och alldeles nyss mumsat Biff med lök och bearnaise, ett sakrament i sig.
Nu dags för ett par timmar World of warcraft innan läggdags.

Kommentarer
Postat av: Tisgift

Bryta fastan på MC Donalds efter en påskmässa?

Lite som att ta ketchup på oxfilé... men jag ska nog testa burgaren. En rekommenderad burgare är svår att låta bli.



Själv bröt jag min fasta var och varannan dag, det tog för lång tid att promenera till jobbet. (Man kan fasta i att åka fordon också enligt vår lokale präst)

2011-05-02 @ 14:04:51
URL: http://tisend.blogspot.com
Postat av: sprithitler

Klockan mitt i natten finns det inte så många bra alternativ, särskilt inte när man är på jobbet fortfarande. Så då fick det bli en Burgare på donken.

Att avstå motorfordon skulle vara svårt eller omöjligt för mig.

2011-05-02 @ 15:28:17
URL: http://sprithitler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0